Izobraževanje za turistične vodnike »Vodenje po naravoslovni učni poti Po sledeh vodomca«
Turistično društvo Cer
Gozdna pedagogika združuje izobraževanje in vzgojo, tudi pri delu z odraslimi obiskovalci. Izobraževanje za vodenje po tematski poti za turistične vodnike vključuje učne, čustvene in vedenjske pristope za spoznavanje lokalnega okolja, razumevanje procesov v naravi, navduševanje nad novimi spoznanji, odkrivanje novih didaktičnih pristopov, vzgojo za trajnostni razvoj in še mnogo več.
V okviru izobraževanja smo predstavili tudi osnovne pogoje, ki naj jih vodnik zagotovi in spremlja pred in med izvedbo vodenja. Praktično smo prikazali in izvedli aktivnosti, ki so primerne za interpretacijo naravne in kulturne dediščine pri delu z odraslimi, šolarji in malčki. Udeleženci so sami preizkusili različne inovativne izobraževalne pristope v naravi, ki se vsebinsko nanašajo na tematsko pot Po sledeh vodomca. Hkrati so preko dela v skupinah razmišljali o svojih ciljnih skupinah ter primerni nadgradnji predstavljenih aktivnosti gozdne pedagogike za njihove potrebe.